Чернівецька районна військова адміністрація
Чернівецька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

На базі архівного відділу Чернівецької райдержадміністрації було зорганізовано виїзне засідання експертно-перевірної комісії Державного архіву Чернівецької області

Дата: 31.05.2024 09:24
Кількість переглядів: 52

Фото без опису30 травня на базі архівного відділу Чернівецької райдержадміністрації у малому залі засідань Кіцманської міської ради було зорганізовано виїзне засідання експертно-перевірної комісії Державного архіву Чернівецької області  у повному складі членів комісії та голови ЕПК Олени Слепинюк. Присутні були познайомлені з порядком денним, пункти якого стосувались не лише роботи експертної комісії у забезпеченні належної організації діловодства, та встановленні єдиного порядку формування справ, а й основних засад діловодства та архівної справи в громадах та установах в цілому. 

 

Питання, що роглядались розкривали основні напрямки роботи, як експертно-перевірної комісії Держархіву, так і експертної комісії архівного відділу Чернівецької райдержадміністрації та забезпечення збереження документів Трудовим архівом Кіцманської громади.

 

​Запрошені до участі у засіданні, а саме, особи відповідальні за діловодство Чернівецької райдержадміністрації та її відділів, установ та організацій району,   секретарі та старости Кіцманської міської, Мамаївської, Ставчанської сільських та Неполоковецької селищної рад,  діловоди структурних підрозділів громад мали можливість конкретизувати для себе основні вимоги самого процесу документування та роботи з документами з оформлення, виготовлення документів, оброблення вхідних та вихідних документів, контролю за їх виконанням.

 

​Голова експертної комісії не лише розкрила основні функції та роль експертно-перевірної комісії Держархіву у проведенні експертизи цінності документів установ, підприємств та організацій нашого району, а й ознайомила з законодавчо-нормативною базою, на якій ґрунтується діловодство та архівна справа. 

 

Доповідачі донесли до присутніх основні засади з діловодства у складанні текстів та оформленні службових документів встановленої форми на бланках установи (крім деяких внутрішніх документів) за відповідними вимогами до тексту документа, який повинен мати обов'язкові реквізити.

 

​Результатом засідання - наради буде реалізація поданих рекомендацій з основних напрямків діловодства  у поновленні (розробленні) інструкцій з діловодства, положень про архівні підрозділи та експертні комісії, складанні номенклатур справ та проведенні облікових робіт у старостатах по стану і наявності погосподарських книг, справ з нотаріальних дій та з кадрових питань.

 

​Порядок роботи з документами єдиний для всіх від моменту їх створення до передавання на архівне зберігання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь