Креативна робота для вчителів від ЮНЕСКО
Завжди відчував поклик до інновацій у навчанні та готовий допомогти вчителям впроваджувати цифрові технології? Мрієш про надихаючу спільноту викладачів, де можна обмінюватися досвідом та підтримувати одне одного?
Тоді ЮНЕСКО шукає саме тебе для створення професійної спільноти за різними галузями для вчителів у Facebook, які мають інтерес до впровадження цифрових технологій в освітній процес.
Що тебе чекає?
- Будеш фасилітувати підгрупу/спільноту за своїм професійним фахом, допомагати учасникам розв'язувати нагальні проблеми з використанням диджитал інструментів та створювати змістовні обговорення тем курсу.
- Проведеш заходи для обміну досвідом, щоб допомогти учасникам розкрити свій потенціал у світі цифрової педагогіки.
- За допомогою опитувальників та аналізу результатів, будеш вдосконалювати курс та підготовку групи для досягнення ще більшої якості навчання.
Вимоги до фасилітатора-тренера:
- Як мінімум 4 роки педагогічного стажу.
- Знання та досвід використання цифрових інструментів чи організації дистанційного навчання в обраній галузі, як мінімум 2 роки.
- Навички та досвід роботи тренером та/чи фасилітатором.
- Гарні комунікаційні та аналітичні навички.
- Бажання долучитися до ефективного впровадження цифрових технологій у навчальний процес.
- Залученість близько 10 годин на тиждень впродовж жовтня 2023 - березня 2024, а також проходження онлайн навчання у серпні-вересні 2023.
- Отримання грошової винагороди за роботу в межах проєкту відповідно до умов трудового договору про надання освітніх послуг згідно з нормами трудового законодавства України.
Надсилай свою заявку за посиланням [https://docs.google.com/.../1FAIpQLSd9WuxC.../viewform]. Пройди конкурсний відбір. Зміни освітній простір нашої країни!
Не пропусти шанс зробити вагомий внесок у майбутнє освіти разом із ЮНЕСКО та Google.org у співпраці з Міністерством освіти та науки України та EdEra.
Департамент освіти і науки Чернівецької обласної військової адміністрації
Слідкуйте за новинами області в Телеграмі https://t.me/+2G5xLpLgculmYTAy