Інформація про роботу із зверненнями громадян в Чернівецькій районній державній адміністрації
Інформація
про роботу із зверненнями громадян
в Чернівецькій районній державній адміністрації
за І півріччя 2022 рік
Робота із зверненнями громадян в Чернівецькій райдержадміністрації спрямована на виконання законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та заходів, передбачених Указом Президента України від 07 лютого 2008 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі - Указ).
За І півріччя 2022 року на адресу районної військової адміністрації надійшло 721 звернення. Згідно проведеного аналізу з ОДА надійшло 15 звернень, ОПУ – 3, РВА-80 . На УГЛ звернулось 623 мешканці району.
За спектром і характером основні питання, з якими звертались громадяни, характеризують таким чином :
- на першому місці питання соціального захисту
(призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, субсидії на житлово-комунальні послуги, надання матеріальної допомоги);
- питання житлово-комунального господарства займають друге місце;
- на третьому місці питання аграрного політики і земельні відносини.
Актуальними залишаються й такі питання:
- культури та культурної спадщини, туризму;
- транспорту та зв'язку;
- освіти, науково-технічної , інноваційної
діяльності та інтелектуальної власності.
Станом на 01.07.2022 року з 721 зверненя: 48 вирішено позитивно, на 913 звернень надано кваліфіковані роз’яснення, 763 переадресовано за незалежністю.
Усі звернення закриті.
У райдержадміністрації забезпечений першочерговий розгляд звернень ветеранів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, бойових дій, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня». Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації , розглядаються головою райдержадміністрації.
Таким чином, в районній державній адміністрації склалася система роботи зі зверненням громадян, яка спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому громадян відповідно до чинного законодавства.
Інформація
про роботу із зверненнями громадян
в Чернівецькій районній державній адміністрації
за 2021 рік
Робота із зверненнями громадян в Чернівецькій райдержадміністрації спрямована на виконання законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та заходів, передбачених Указом Президента України від 07 лютого 2008 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі - Указ).
За 2021 рік на адресу райдержадміністрації надійшло 1724 звернення. Згідно проведеного аналізу з ОДА надійшло 22 звернень, ОПУ – 7, КМУ – 2, ВРУ-2. На УГЛ звернулось 1461 мешканці району.
За спектром і характером основні питання, з якими звертались громадяни, характеризують таким чином :
- на першому місці питання соціального захисту (призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, надання матеріальної допомоги);
- питання житлово-комунального господарства займають друге місце;
- на третьому місці питання аграрного політики і земельні відносини.
Актуальними залишаються й такі питання:
- культури та культурної спадщини, туризму;
- транспорту та зв'язку;
- освіти, науково-технічної , інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.
Станом на 11.01.2020 року з 1724 звернень, 48 вирішено позитивно, на 913 звернень надано кваліфіковані роз’яснення, 763 переадресовано за незалежністю.
Усі звернення закриті.
У 2021 року головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату районної державної адміністрації виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання не проводилося у зв’язку з карантином та обмежувальними заходами з метою недопущення розповсюдження коронавірусної інфекції (COVID-19).
У райдержадміністрації забезпечений першочерговий розгляд звернень ветеранів , інвалідів Великої Вітчизняної війни, бойових дій, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня». Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації , розглядаються головою райдержадміністрації.
Таким чином, в районній державній адміністрації склалася система роботи зі зверненням громадян, яка спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому громадян відповідно до чинного законодавства.