Чернівецька районна військова адміністрація
Чернівецька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Головне управління ДПС у Чернівецькій області інформує:

Дата: 27.04.2022 09:49
Кількість переглядів: 165

Фото без описуБуковинські Центри обслуговування платників надають сервісні послуги у звичному режимі

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, що у 13-ти Центрах обслуговування платників, які діють при державних податкових інспекціях Чернівецької області, працюють та надають послуги бізнесу та громадянам у звичному режимі.

У податковій службі Буковини наголошують, у разі потреби, завітавши у ЦОП відповідної ДПІ за місцем своєї податкової адреси, платники можуть отримати консультативну допомогу чи адміністративні послуги.

До відома! Режим роботи ЦОПів: понеділок-четвер центри працюють з 8.00 год. до 17.00 год., у п’ятницю з 8.00 год. до 15.45 год., обідня перерва з 12.00 год. до 12.45 год., вихідні дні – субота, неділя.

Адміністративні послуги, що надаються територіальними органами ДПС, можна отримати не лише у Центрах обслуговування платників, але й через Електронний кабінет платника.

Враховуючи дану ситуацію в державі, рекомендуємо платникам податків за наявності належних умов звітувати до ДПС через Електронний кабінет. Тобто у платників є можливість подавати звітність не відвідуючи безпосередньо органи ДПС.

Адже це не потребує особистого відвідування податкової інспекції чи відділення поштового зв’язку. У паперовому вигляді таку звітність можна подати після скасування воєнного стану без застосування санкцій за несвоєчасне подання.

Інформація про порядок надання адміністративних послуг, режими доступу до приміщень представлена на офіційному сайті відомства у розділі «Діяльність/Адміністративні послуги» https://cv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.

 

Заяву для отримання ідентифікаційного номеру (облікової картки фізособи) можна подати дистанційно, а отримати – лише особисто

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, в електронному вигляді облікова картка фізичної особи – платника податків за ф. № 1ДР та заява про внесення змін до Державного реєстру за ф. № 5ДР подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків.

Форма 1ДР/Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Форма 5ДР» приватної частини Електронного кабінету за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. При цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, в електронному вигляді.

До заяв за ф. № 1ДР та ф. № 5ДР необхідно приєднати скановані копії документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних. Для приєднання зазначених документів, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).

Реєстраційний номер облікової картки платника податків контролюючий орган видає в терміни протягом 3-х робочих днів.

Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу, який був самостійно обраний під час заповнення заяв за ф. № 1ДР або ф. № 5ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування. 

 

Електронний кабінет – можливість отримати сервісні послуги без відвідування Центрів обслуговування платників

Про це наголошують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Листування платників податків з органами податкової служби здійснюється дистанційно у режимі реального часу через персоналізований сервіс «Електронний кабінет». На сьогодні Електронний кабінет є найпопулярнішим електронним сервісом Державної податкової служби, який забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.

Варто пам’ятати про переваги Електронного кабінету:

працює за допомогою персональних комп’ютерів та смартфонів;

отримання інформації відбувається в режимі онлайн, без відвідування Центрів обслуговування платників;

без встановлення програмного забезпечення, економія часу.

Також слід знати, Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють, але з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

 

Відшкодування фізичній особі вартості пального, витраченого за надані послуги з перевезення на потреби ЗСУ не оподатковується

Інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Платникам слід знати, сума відшкодування вартості пального, витраченого при наданні послуг з перевезення для забезпечення потреб Збройних Сил України та підрозділів територіальної оборони, не включається до складу оподатковуваного доходу фізичних осіб, які надають такі послуги.

До відома: Це передбачено п.п. 69.7 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, який доповнено Законом України від 03 березня 2022 року № 2118-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану».

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь